fredag 25 juni 2010

En riktigt trevlig midsommar vill jag önska alla mina läsare!

I dag hade jag inte tänkt att skriva så mycket .

Jag skall bara berätta om att den 1/7 , 2 /7 och den 3/7 kommer jag att befinna mig i Örebro.
Det är den årliga KD Stämman ( Riksting ) som det kallas.
Där kommer alla distrikt från hela Sverige att vara för att bara prata politik.

Företagarrådet dit jag är inbjuden kommer det att informeras om hur arbetsmarknaden för tillfället ser ut. vi brukar också diskutera frågor som vi har med oss från vår verklighet.

Jag kommer ta upp diskussion om kassalagstiftningen , TV licens för TV butiker och avdragsrätt för sponsring till ideella föreningar.

Om det finns någon bland mina läsare som tycker sig vilja förändra något inom något område så skriv en rad . man kan faktiskt förändra om man vill .

Och med detta vill jag önska er alla en riktigt trevlig Midsommar

1 kommentar:

  1. Dick
    Att du-en politiker från lilla Färgelanda är aktiv och försöker påverka konkreta sakfrågor är jättebra.
    Förstår inte hur du hinner med allt.

    Ha en trevlig midsommar själv
    Bill

    SvaraRadera