söndag 18 juli 2010

Förändringens tid står för dörren

Som sagt
Man får de politiker man förtjänar.
Det är alldeles för måna som prioriterar annat än politik.
Så jag tror inte vi kommer att få se någon större kursändring .

Jag måste säga att jag är besviken då jag faktiskt trodde att detta med Björnhuset och mobbingfallet skulle vara den väckarklocka som skulle få folk att fatta att man själv måste göra en kursändring. Men det verkar inte som klockan har ringt tillräckligt högt.

Själv tycker jag att tonläget på den är öronbedövande. Men det verkar som om ni har hörselskydd då den tydligen inte ringer med rätt styrka. Vad väntar ni på. Att S och Fp skall lägga ner både Högsäter och Stigen. Och dra allt till Ödeborg och Färgelanda.

Ulla har i alla fall " vett" på att värna Ödeborg, det är mer än vad ledande sossar har i Stigen.

Förändringens tid står för dörren, nu är det upp till er om ni vill ha någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar