fredag 24 september 2010

Vem styr KD

Ja sticker man ut hakan så får man väl räkna med att det finns några som inte tycker om det man skriver. Jag väljer också att besvara dessa skribenters kommentarer på min blogg då jag tidigare inte fått med bemötande på Hembygdsbloggen.


Anonym sa...

Valresultatet i Färgelanda

Den 7 april säger Dick Jonefelt på denna blogg att han inte längre kommer att föra debatt på bloggen och inte heller kommer att läsa den. Tråkigt och beklagligt att han inte höll ord. Utan Dicks inlägg med elaka och obetänksamma synpunkter på näringsidkare och tjänstemän i kommunen hade KD utan tvivel haft ytterligare ett mandat. Som jag ser det är Dick alltför frispråkig och ingen tillgång utan snarare en belastning för partiet. Min röst hamnade därför på M. (I´m sorry Bill)

24 september 2010 11:33

Att föra debatt på hembloggen är inte så lätt då inte alla inlägg som man skriver kommer med . det är bara de allra elakaste och kränkande inläggen som kommer med . det var därför som jag gjorde det inlägget om att jag skulle lämna den bloggen.
Det gick faktiskt ganska lång tid innan jag kunde smälta att jag hade blivit censurerad på det snedvridna sättet.
Tänk dig själv att inte kunna få bemöta de påhopp som man får.

Beträffande de tjänstemän som jag kritiserar så anser jag att kritiken är befogad.

Att du inte tål att jag uttalar denna kritik så tycker jag att du borde ha lagt din röst på S då de i alla lägen väljer att bara berömma tjänstemännen oavsett vad de gör eller inte gör.

Även M har i olika sammanhang delat ut sin kritik , men då har du väl blundat eller hållit för öronen.
Du menar på fullt allvar att jag inte skulle delat ut någon kritik. Då hade jag inte varit mycket annorlunda än de andra jasägarna

Någon näringsidkare har jag inte kritiserat.

Anonym sa...

Det räcker att läsa Dicks senaste inlägg på sin blogg. Han låter som om han styrde hela KD, vilket han ju inte gör.

Jag tar med ditt inlägg också. då kan man enkelt skrolla ner för att se och jämföra sin egen tolkning med din. Vi inom KD har korta avstånd mellan partitopp och oss övriga medlemmar vilket gör att vi har en bra dialog. Att du då tolkar det som att jag styr KD får ju stå för dig , men det är naturligtvis så som den slutsats du drar.

1 kommentar:

  1. Valet är färdigräknat i Färgelanda kommun.
    En hel del förändringar jämfört med valsedlarna

    SvaraRadera