torsdag 23 september 2010

Penilla Gunther Klar för Sveriges riksdag

De kommande 4 åren kommer att bli extra intressanta då vi i KD fått en ny riksdagskvinna.
För oss småföretagare kommer det att betyda att vi fått en stark och pådrivande kraft att räkna med.
Att jag dessutom har en personlig relation till henne och att hon känner mig gör att vi lättare kan förstå varandra och där med blir även min röst i riksdagen lite starkare än förut.

Hon vet redan nu vilka frågor som jag vill driva och där är vi överens .
Nu är det "bara " regeringsbildandet som är kvar , och det kan ju vara ett krux i sig.

Under denna rubrik kommer jag att skriva om de frågor som jag kan tänka vara intressanta för oss här i Färgelanda.

2 kommentarer:

  1. Grattis Penilla!!!
    Lycka till!
    Jag vet att du kommer att göra ett bra jobb.

    SvaraRadera
  2. Tack för förtroendet! Jag ska göra mitt bästa!
    Med vänliga hälsningar
    Penilla Gunther

    SvaraRadera