söndag 12 september 2010

13 Steg till ett Mänskligare Sverige

När jag skriver ett inlägg så hoppas man att det skall vara intressant även för andra.
Nu har jag haft min Blogg i ca 8 månader . Jag har lagt upp över 100 inlägg och i samband med detta konstaterat att det är vissa inlägg som intresserar mer än andra.
Jag kan nu i efterhand se att inläggen speglar lite av min sinnesstämning . Vissa inlägg är mer aggressiva än andra.
Glädjande nog är det ändå politiken som har lockat till mest läsning och nu är det bara en vecka kvar till Valet.

Jag kommer att ha kvar min blogg även efter valet för att jag tror att detta forum kan vara intressant för er som läser och då har möjlighet att bättre följa med i det politiska livet här i Färgelanda.

Jag kommer också att driva mina företagarfrågor på riksplanet och då på ett enkelt sätt berätta vad som händer.
Tanken är också att du som läsare skall kunna berätta om saker som är viktiga för dig och som du vill att jag skall driva. Du behöver inte skriva dina funderingar som ett inlägg utan bara skicka ett enkelt meddelande .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar