måndag 21 mars 2011

Dagens budskap

5 kommentarer:

  1. Vilken grupp anser du dig tillhöra Dick?

    Archimedes

    SvaraRadera
  2. Ja frågan är befogad.
    Jag har faktiskt tänkt i samma banor som du och jag kom fram till att jag nog tillhör båda.

    Budskapet är nog att man kanske skall fundera lite innan man kritiserar.

    Kunde man göra det som gjorts på något annat sätt eller är det bra det som är. Bilden ger i alla fall en viss eftertanke. Och det var det som jag ville förmedla.

    SvaraRadera
  3. men archimedes
    du har inte svarat på min fråga?

    SvaraRadera
  4. Ett bra budskap. Förmodligen rör sig alla människor mellan dessa två grupper men att man lättare kantrar över åt ena eller andra hållet. Vilken fråga tänker du på?

    Archimedes

    SvaraRadera
  5. den i förra strängen

    SvaraRadera