fredag 20 januari 2012

Dalslands Sparbank Bäst i Sverige!!!!

77,5 % av företagskunderna i Dalslands Sparbank är nöjda med banken. och blir därmed bäst I Sverige. Fantastiskt tycker jag

Jag har varit kund i den banken sedan att Sparbanken (SWEDBANK) Flyttade ägarskapet och styrfunktionen till Uddevalla. Jag tyckte då att banken i Färgelanda förlorade sin skäl.

Till saken hör att UddevallaVarvet hade sin löneutbetalning via Sparbanken . Så hade även Nobell Plast (IAC). så man kan säga att jag har varit banken trogen.

Men när skälen flyttade så flyttade även jag .
Först flyttade jag till Föreningebanken. Vistelsen där blev ganska kort  för mig då Swedbank köpte den banken och jag hamnade åter i den skäl-lösa banken.

Då flyttade jag upp till Högsäter och blev där några år.

Efter att Dalslands Sparbank köpte banken i Färgelanda, var åter skälen tillbaka i Färgelandas Sparbankslokaler.
Jag vill understryka att hela personalen i Färgelandabanken under alla år gjort sitt yttersta för att hjälpa till.
Så det är ingen slump varför banken har de nöjda kunderna i Sverige.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar